Avatar billede miwu.tk Nybegynder
25. december 2008 - 12:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash galleri

Hej

Jeg leder efter forslag til nogle gratis flash galleri. Mine krav er:

- Man skal kunne administrere galleriet online
- Online upload
- Evt mulighed for at oprette forskellige albums

.. og så må det selvfølgelig også set pænt ud :)

Jeg håber ikke, at mine krav er alt for store. Flg gallerier har jeg prøvet uden held:

SimpleviewerAdmin
Flash Image Gallery

De har som sådan været gode, men jeg har ikke kunne få det til at fungere på min server :(
Avatar billede inuka Nybegynder
25. december 2008 - 13:15 #1
Jeg ved ikke, om det lever op til dine krav, men prøv dette link:

http://stegmann.dk/mikkel/porta/
Avatar billede miwu.tk Nybegynder
28. december 2008 - 14:32 #2
hvordan fungerer det helt præcist? Det ser ikke ud til, at man kan uploade billeder online?

Men mange tak for forslaget.
Avatar billede justrace Novice
17. januar 2009 - 17:53 #3
Er det en slags foto-album du skal have på din egen server?
Avatar billede miwu.tk Nybegynder
17. januar 2009 - 18:10 #4
ja, det skal det helst være. Kan godt se at jeg ikke lige har formuleret mig helt tydelig på det punkt :)

I princippet leder jeg efter et fotoalbum, som kan køre på min server. Desuden vil jeg meget gerne kunne uploade billeder til albummet vha. et login på siden. Det må gerne være i flash, da det som regel ser pænest ud :) Men efterhånden vil jeg også stille mig tilfreds hvis det ikke er i flash.
Avatar billede justrace Novice
17. januar 2009 - 18:26 #5
jalbum.net. Det kan en stor del af det du vil.
Avatar billede miwu.tk Nybegynder
03. marts 2009 - 18:12 #6
Hej Justrace, af sære grunde har jeg ikke modtaget nogen e-mail da du skrev dit svar, så jeg beklager den meget langsomme respons.

jalbum.net ser ud til at være et fint bud, og jeg vil de næste dage prøve at lege lidt med det.

Du må meget gerne få points hvis du poster svar :)
Avatar billede miwu.tk Nybegynder
03. marts 2009 - 18:13 #7
hov, jeg kom til at skrive min kommentar som et svar, men jeg synes nu stadig point skal tilfalde dig (justrace)
Avatar billede justrace Novice
03. marts 2009 - 18:26 #8
Lige et tillægsspørgsmål: Hvad er det for en server?
Avatar billede miwu.tk Nybegynder
03. marts 2009 - 18:48 #9
Det er en php-server hos Surftown. Jeg er ikke helt sikker, men den kører formentlig på Linux.
Avatar billede justrace Novice
03. marts 2009 - 18:58 #10
Ok, troede det var en du havde stående hjemme. Den burde sagtans kunne køre.

Men har i mellemtiden (siden mit første indlæg) set denne: http://www.pixelpost.org/  som lars_pcworld bruger her: http://www.zozoom.dk/