Avatar billede sqgersvar Nybegynder
24. december 2008 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Inaktivt simkort

Hej Eksperter!

Jeg har en telefon, der desværre ikke har garanti mere, og den er begyndt at sige inaktiv simkort, og der er et ikon med et telefon rør, med en rød streg over, dette medvirker til at folk ikke kan ringe til mig, men sagtens skrive, hvad kan problemet være? Er det mig der har slået en indstilling til/fra?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. december 2008 - 12:18 #1
Simkort læseren i telefonen har en defekt, eller operatøren har en fejl på nettet.
Du skal i begge tilfælde kontakte din udbyder.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
24. december 2008 - 12:50 #2
Det kan sgu næsten ikke betale sig at få den repareret med de priser på telefoner nu til dags, men tak for hjælpen, smid svar
Avatar billede milter Ekspert
24. december 2008 - 17:21 #3
Hvis det skyldes et defekt simkort, vil det ikke koste ret meget.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
25. december 2008 - 01:58 #4
Mit simkort virker i andre telefoner, så det må være telefonen der er defekt, og uden garanti, orker jeg ikke at betale for det
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2008 - 20:51 #5
:)