Avatar billede alias63 Nybegynder
23. december 2008 - 23:41 Der er 9 kommentarer

HP bærbar m. netværks problemer.

Har en HP DV6341EU bærbar, på forsiden har den en lille "wireless" knap som bruges til netværk. GUL i OFF og BLÅ i ON.
Denne er pludseligt holdt op med at fungere, selv om den står i ON, lyser det gult. Min HP Wireless Assistent fungerer heller ikke.
Har opgraderet til sidste nye Flash Bios, og selv...gendannet computeren til fabriksinstillinger. Stadigvæk uden held.
Nogle ideer ? Kan ikke selv finde på flere alternativ.
23. december 2008 - 23:49 #1
... check i Enhedshåndteringen og der er noget 'brok' der ?
Evt geninstall WLAN driver ?
Avatar billede smaakage94 Nybegynder
24. december 2008 - 01:33 #2
Bruger du windows vista eller windows xp?
Avatar billede alias63 Nybegynder
25. december 2008 - 10:55 #3
Har checket enh. og min netværkscontroller er installeret (burde den jo være, har gendannet computeren til fab. inst. ? - kører Windows Vista Premium
Avatar billede smaakage94 Nybegynder
25. december 2008 - 12:16 #4
Her er driveren til 32/64 Bit Windows Vista: ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp37501-38000/sp37746.exe
prøv og se om det virker efter du har installeret den der. HUSK og genstartet computeren efter installationen.
Avatar billede alias63 Nybegynder
25. december 2008 - 13:14 #5
Jeg har lige forsøgt, sp37746.exe er jo en selvudpakkende file, den pakker også ud...men så sker det ikke mere. Har også forsøgt og gå via enhedhåntering, men den siger sidste nye driver er installeret - det er den bare ikke. ??
Avatar billede smaakage94 Nybegynder
25. december 2008 - 13:47 #6
Kan du ikke se hvor den udpakker den hen? Jeg har ikke selv HP men jeg skal også bruge en ligende driver til at det virker på min.
Avatar billede alias63 Nybegynder
26. december 2008 - 11:10 #7
Jo jeg kan godt se hvor den ligger. Men den vil simpelthen ikke installere...den starter ... men ender med at "forsvinde", sker bare ikke mere. Det der undrer mig mest, er hvorfor jeg ikke engang kan tænde for min netværks knap. Og.... jeg har lavet en fabriksgendannelse af computeren, så burde alle drivere mm. være nulstillede??
Avatar billede smaakage94 Nybegynder
26. december 2008 - 15:31 #8
Det er også det der er galt. Alt er nulstillet? Så du skal til at installere drivere forfra. Jeg kan umildbart ikke lige se hvad der er galt da jeg ikke selv sidder ved computeren.
Avatar billede alias63 Nybegynder
26. december 2008 - 18:15 #9
Nej - men tak for dine forslag. Når en gendanner computeren til fabriksinstillinger, bør alt fungere som det gjorde fra dag 1. Nyere drivere er en fordel, men er sjældent årsagen til at hardware - holder helt op med at fungere.