Avatar billede eSKape Nybegynder
22. december 2008 - 14:22 Der er 7 kommentarer

CMS til mindre community

Hej folkens

Hvad ville I mene være det bedste CMS at bruge til et mindre community?

Til at starte med skal det blot være en telefonliste, altså hvor folk melder sig ind og i sin profil har videotelefonnummer, mobilnummer, fastnetnummer, adresse osv, men det kan meget muligt være at det udvides gevaldigt, også med egenudviklede funktioner (eller plugins?)

Derfor, et CMS hvor der er fokus på community-delen.
Avatar billede eSKape Nybegynder
22. december 2008 - 14:29 #1
Glemte - det skal gerne køre PHP/MySQL
Avatar billede pct Nybegynder
22. december 2008 - 14:39 #2
Bruger http://e107.org/ på et par sites

Per :o)
Avatar billede eSKape Nybegynder
22. december 2008 - 22:54 #3
Jeg har sat op med e107 men synes godt nok systemet er noget rodet, specielt admin interfacet?

Overvejer at kode det selv. Her vil jeg dog gerne starte med et user login system, så jeg ikke skal tænke på login, sessions og cookies, men bare kan udvide systemet.
Nogen anbefalinger?
Avatar billede cronaldo Nybegynder
24. december 2008 - 00:17 #4
Hmm .. Hvis du vil kode det hele selv er det næsten nemmest hvis du går igang med selv at lave dit brugersystem? Det bliver noget rodet noget hvis du skal til at sidde og læse et system igennem ?
Avatar billede eSKape Nybegynder
23. august 2013 - 00:21 #5
pct og cronaldo, hvis i smider et svar, så skal jeg dele pointene ud til jer, næste gang jeg kommer forbi eksperten.dk - Hvilket I nok kan se ikke sker så tit...
Avatar billede cronaldo Nybegynder
23. august 2013 - 01:24 #6
Svar :)
Avatar billede pct Nybegynder
23. august 2013 - 08:30 #7
Også svar herfra :)