Avatar billede livse9 Nybegynder
21. december 2008 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Importere kontaktpersoner fra mi hotmailkonto til min nye Macbook

Ja, kan man det?
Avatar billede cmoz Praktikant
23. december 2008 - 20:47 #1
Jeg formoder det er Address Book(engelsksproget OS X) du vil importere til?

Man kan kopiere kontaktpersoner ind i et regneark, også export/save as .csv file.

Derefter kan du i Address Book vælge Import -> Text file, også vælge .csv filen.

Se howto her:
http://email.about.com/od/hotmailtips/ss/wt_export_addr.htm

Af regneark kan du f.eks. OpenOffice som har Calc(gratis og der er version til OS X), eller Excel fra Microsoft Office.
Eller en online version, f.eks. Google Docs hvis du har en Gmail eller Google Apps konto. Du kan evt. bare lave en til lejligheden.

Alternativt, vil jeg også tro du kan, hvis du stadig har en adgang til en Windows PC, sætte Outlook Express op til at forbinde til din Hotmail konto, også eksportere derfra direkte til en .csv fil.

Det kan også være der er en smartere metode, men min googling fandt det ikke lige i de resultater jeg fik :)
Avatar billede livse9 Nybegynder
26. december 2008 - 16:28 #2
Taaaak :) Smid et svar - super at du kan hjælpe med det hele!
Avatar billede cmoz Praktikant
26. december 2008 - 22:10 #3
så lidt :)