Avatar billede henriktruelsen Nybegynder
20. december 2008 - 22:59 Der er 2 kommentarer

BJ Trading bekræftelses e-mail`?

Hej.. Jeg har bestilt et nyt kabinet på BJ Trading.dk for godt 2-3 dage siden, men jeg har på intet tidspunkt fået nogen form for bekræftelses e-mail.. Jeg gik bare ud af den der side der kom frem da jeg havde fuldført min ordre..
Er der nogle andre der har haft bestilt noget fra BJ Trading, som fik sådan en bekræftelses e-mail, eller skal jeg bare vente til jeg modtager en pakke fra dem?
Avatar billede japping Nybegynder
21. december 2008 - 16:33 #1
Jeg har været ude for det samme. Jeg kontaktede dem og de oplyste at der var tale om en fejl. Ring til dem og få behræftet ordren samt leveringstid.
Avatar billede dooleys Nybegynder
26. december 2008 - 18:10 #2
man plejer at få en mail umiddelbart efter sin bestilling (5-10mins)
Hvis ikke må det være en fejl.