Avatar billede cars Nybegynder
20. december 2008 - 09:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne kontrolpanel

Hej Alle eksperter.
Jeg får følgende fejlmelding når jeg forsøger at åbne kontrolpanel:
Jeg vælæger at se dataerne og dette viser sig:

AppName: explorer.exe    AppVer: 6.0.2900.5512    ModName: neroburnrights.cpl
ModVer: 2.3.0.0    Offset: 00008314

Jeg ved ikke hvad det betyder, nogle af jer som kan komme med en åbenbaring?

Med Venlig hilsen
Cars
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 09:20 #1
det er nero der laver bøvl.

start den op i fejlsikret tilstand og fjern nero burning software

eller sådan her

Og jeg løste det ved at omdøbe  Neroburnrights.cpl i mappen Nero
Toolkit.

On Fri, 5 Oct 2007 07:18:13 +0200, "Ib" <migs...@nogen.dk> wrote:
>"Capt'n Tailstriker" <kado...@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>news:hfbag35551cu4avmo5btq760leoc0drh24@4ax.com...
>> Når jeg prøver at gå i Kontrolpanel får jeg følgende fejlmelding:

>> "Explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
>> ulejligheden."
>> Fejlsignatur:
>> AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.3156 ModName:
>> neroburnrights.cpl
>> ModVer: 2.3.0.0 Offset: 00008314.

>> Hvordan får jeg fjernet den fætter fra kontrolpanel uden at skulle
>> geninstallere Nero?

>Jeg havde samme problem, og har løst det.

>Ved installationen af Nero 8 skal du vælge specialindstallation. Når den når
>til, at du kan vælge hvilke komponenter du vil installere, skal du finde
>Nero Burn Right og vælge IKKE at installere denne.  Så er problemet væk.
Avatar billede hcma Novice
20. december 2008 - 09:28 #2
eller updater Nero, da de er kommet med et fix der skulle rette fejlen.
Avatar billede cars Nybegynder
20. december 2008 - 10:01 #3
Okay.. Det vil jeg gøre. tak for hjælpen. send et svar og pointene er på vej
Avatar billede hcma Novice
20. december 2008 - 11:30 #4
hvem ??
Avatar billede cars Nybegynder
02. januar 2009 - 16:54 #5
treatmenice må gerne sende et svar, så er pointene på vej.Omdøbte filen og så spillede det bare.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2009 - 17:30 #6
ok
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2009 - 11:21 #7
prøver lige igen hvis du skulle have glemt det
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 09:40 #8
tak for det