Avatar billede alefevren Nybegynder
19. december 2008 - 15:23 Der er 6 kommentarer

Problemer med grafikkort

Hej!

Når jeg prøver at gå ind i football manager 09, kommer computeren med en fejl. Nogle gange genstarter computeren selv og kommer med en blå skærm i et sek. inden den genstarter, andre gange kommer der en fejlboks op hvor der står at filen SISGRV.dll ikke virker optimalt.
Jeg har prøvet at sætte hardwareaccelerationen ned og der kan jeg godt komme ind i spillet, dog kører spillet ikke optimalt med denne hardwareacceleration.
Jeg har prøvet at opdaterer alle mulige drivere, og har været inde i logbogen og kigge, men det er ikke til hjælp.
Mit grafikkort skulle være godt nok til at køre spillet!

Nogen der muligvis har en forklaring på, hvad jeg skal gøre for at få denne fil (SISGRV.dll) til at virke, eller hvad jeg i det hele taget skal gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. december 2008 - 07:00 #1
Avatar billede sr23 Nybegynder
16. januar 2009 - 13:06 #3
Understøtter spillet dit grafikkort? Du skriver det er godt nok, men er det anført på æsken?
Prøv at gå ind på spilfirmaets hjemmeside og søg efter en patch til at løse grafikproblem.
Hvilket grafikkort har du? Er det nvidia eller ati baseret? Der er forskellige muligheder i de to fabrikater for at optimere ydelsen gennem deres control centre - har du prøvet det?
Har du prøvet silbidor's forslag??
Avatar billede Jensen DK Novice
16. januar 2009 - 13:21 #4
Det ville være rart med tilbagemelding.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. januar 2009 - 07:33 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. februar 2009 - 13:50 #6
Det er fantastisk, at dem med problemer kan finde ud af, at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af, at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Det er en ting der kan få betydning for hjælp en anden gang, hvor der er brug for det, det kan være at ingen gider at hjælpe.