Avatar billede mainsmurf Nybegynder
17. december 2008 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Usb-Stick Brændt af.

Kan man konstatere at en Stick er brændt af når der ikke sker noget med den når den bliver sat i Pcén.?
Og er der så ingen mulighed for at komme i kontakt med den.?  :(
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
17. december 2008 - 17:19 #1
Der ligger en del af kones skolearbejde på, hun har selvfølgelig ikke fået lavet så hun har det fra skolen på den baæbar også. :(  Så der ligger en del eksamens opgaver...
Hjælp.!
Avatar billede kiki Juniormester
18. december 2008 - 23:02 #2
Prøv at genstarte Pceren, og sæt USB memory stick i igen. Hvis muligt, så bruge en anden USB port.
Selvom der ikke sker noget, så prøv at gå ind i stifinder. Moske kan du komme ud på den.
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
21. december 2008 - 12:58 #3
har en anden stick også, og den kommer med det samme lige meget hvad port jeg bruger og der kommer lys i den, men ikke den anden stick. :(

Er der nogen der ved om der er nogen der kan komme ind på sådan en og hente data ud.?
Har en aftale med en benkendt der vil prøve, han har haft held med SDkort, han vil daog ikke love noget.
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
26. oktober 2011 - 20:07 #4
usbén brændt af og smidt a H... til... færdig med den