Avatar billede szaabi Nybegynder
16. december 2008 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Ipod med diskplads problemer

Hej alle sammen

jeg er den glade ejer af en Ipod Classic 80 GB. Jeg har blandt andet købt 80 gb for at jeg også kunne bruge den som ekstern harddisk.

Mit problem er bare at jeg pt. har ca. 23 gb musik og skal overføre to datafiler over på den, på hhv. 4 og 6 gb. Men lige så snart jeg kopierer en af filerne over siger den at destinationsdrevet er fyldt.

Jeg har tjekket at der ikke ligge noget i papirkurven, jeg har kigget efter skjulte filer, men lige lidt hjælper det.

Jeg håber i kan hjælpe, så vil jeg have en hovedpine mindre at bakse rundt med :)

På forhånd tak

Sami

P.S: just for the record, jeg bruger Vista som styresystem
Avatar billede klaudi Ekspert
16. december 2008 - 21:11 #1
Det har højst tænkeligt noget at gøre med at filsystemet er fat32, det kan maks klare filer på 4gb, så prøv at del filer i mindre stykker, eller konverter til NTFS

mvh klaudi
Avatar billede szaabi Nybegynder
16. december 2008 - 21:22 #2
hmmmm det var et godt bud, jeg prøver lige at dele dem op