Avatar billede matthe Nybegynder
14. december 2008 - 22:53 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mangler Counter Strike Design - 200points på spil

Heejsa alle sammen :) jeg mangler lidt cs design. da min clan skal bruge det :D vi hedder D-C-S-C. jeg havde tænkt mig lidt mørke blå farver. med menu i venstre side. plads til community. et sted med vores server. designet må gerne være med CS billeder.

Mvh. Anders

gives 200point til den der kommer med det beste design :)..
Avatar billede ejldk Nybegynder
15. december 2008 - 09:32 #1
tror sku ikk du kan fine nogen som vil lave det gratis. 200 point på et forum betyder jo ikke noget. prøv evt www.clantemplates.com
Avatar billede all4n Nybegynder
19. december 2008 - 11:32 #2
Ja det tider god tid at lave noget ordenligt, og 200 pints kunne jeg da lave noget for, men så ville det nærmest kun blive en menu, find et template. eller brug lidt penge, det nok den bedste løsning ;D
Avatar billede matthe Nybegynder
19. december 2008 - 11:45 #3
Takker for begge svar. men All4n. skulle du have for at lave det komplet? design?
Avatar billede all4n Nybegynder
19. december 2008 - 14:07 #4
Smid mig din mail, så kan vi finde ud af noget :D
Avatar billede matthe Nybegynder
19. december 2008 - 14:38 #5
matthe@live.dk
Avatar billede matthe Nybegynder
26. december 2008 - 01:20 #6
lukket
Avatar billede matthe Nybegynder
26. december 2008 - 01:21 #7
luk :S