Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
11. december 2008 - 01:14 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

DVD til XVID

Hej,

Jeg skal flytte til Frankrig i fem måneder sammen med nogle venner.
Vi bor i en lille lejlighed, så skal have en masse DVD'er med. Desværre har jeg ikke plads til det i kufferten, og har istedet investeret i en ekstern harddisk, som jeg så kan lægge DVD'erne over på. Jeg har dog fundet ud af, at de fylder næsten 5 gb!

Har hørt man kan komprimere dem til xvid/divx format, og dermed få dem til at fylde mindre - uden at de mister (mærkbar) kvalitet.

Hvilket program skal jeg bruge?

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2008 - 07:43 #1
Avatar billede norbert_ Nybegynder
11. december 2008 - 08:15 #3
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
15. december 2008 - 17:23 #4
Cool, tak! læg et svar alle tre!
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2008 - 20:20 #5
Pling :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
15. december 2008 - 22:20 #6
Plong :)