Avatar billede troels_holm Nybegynder
10. december 2008 - 23:09 Der er 1 løsning

Projektor viser fejl på billedet - hvad er fejlen?

Jeg har desværre fået problem med min DLP-projektor efter at jeg havde den hjemme hos nogle af mine venner.
Efter at besøgt nogle venner oplevede jeg nogle dage efter en fejl i billedet. Jeg er sikker på at jeg ikke har tændt den mens pæren var kold og den er ikke blevet tabt på gulvet.
Til gengæld laver den en bred linie i midten af billedet. Den er 16 pixels bred og går fra top til bund. Ved pauseskærmen (som er blå) bliver den helt igennem blå og er stabil, men hvis jeg ser en film skifter den konstant farve og er ikke ensfarvet. Det er meget irriterende og gør nærmest projektoren ubrugelig.
Hvad kan der være galt og kan det evt. løses?
Der kan ikke være en fejl i pæren tror jeg, men der må på en eller anden måde være en løs dataforbindelse e.l. Nogle eksperter som kan jeg hjælpe?
Avatar billede troels_holm Nybegynder
01. januar 2009 - 17:14 #1
Lukker.