Avatar billede prm Praktikant
10. december 2008 - 15:14 Der er 1 kommentar

MSI Wind og trådløs opkobling

Hej
jeg har købt en MSI Wind og kan ikke komme på mit trådløse netværk.
Jeg kan godt se mit tråløse netværk men når jeg indtaster netværksnøglen så sker der ikke mere.
vh
PM
Avatar billede prm Praktikant
12. december 2008 - 13:58 #1
Mit problem er netværks nøglen uanset om jeg bruger WEP eller WPA er det som om at jeg ikke kan ændre nøglen inde i egenskaber for netværk. når jeg klikker OK søger den længe og når jeg går tilbage tl egenskaber for netvært  så er det en anden nøgle som er der, jeg kan se det på længden af sorte prikker.