Avatar billede mickeydumm Nybegynder
10. december 2008 - 14:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Underligt vandmærke!

Hey

En kolega af mig har et lille problem ang. vandmærker.

Når hun indsætter et, f.eks. "udkast" skriver den kun nogle af bogstaverne på den ene side og andre bogstaver på en anden. f.eks. på side 1 kan der stå: u k t, side 2:  d a t osv.
Hvad er grunden, og hvor kan det ændres?

På forhånd tak
Mickeydumm
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
10. december 2008 - 14:34 #1
Undskyld glemte da lige at nævne at det er i Word 2003
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. december 2008 - 15:10 #2
Det skyldes sandsynligvis driverproblemer.

Men det kan også skyldes en ikke opdateret officepakke - som udgangspunkt skal den køre SR3. Hent opdateringerne på http://office.microsoft.com/search/redir.aspx?assetid=ES790020331030&CTT=96&Origin=CL100570421030

Forekommer problemet fortsat, skal I lege med printerdriveren - start med at hente den nyeste fra producenten, og prøv med den.
Virker den ikke, kan I, afhængig af printermodellen, forsøge med en anden driver - hvis i f.eks. kører PCL driver, kan I prøve med PostScript driver, og omvendt.
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
06. januar 2009 - 12:03 #3
Hey
Undskyld mit sene svar, men skulle jo lige på arbejde igen :-)
problemet blev løst ved en opdatering, så mange tak for hjælpen, skriver du lige et svar!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. januar 2009 - 12:08 #4
Der kommer svar her...