Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
10. december 2008 - 08:34 Der er 1 kommentar

Ny high-end computer! Hvad skal jeg vælge?

Hej eksperter!

Jeg står og er ved at skal investere i en ny computer. Det skal være en high-end computer, da jeg udelukkende skal bruge den til at spille på.

Så er spørgsmålet bare, hvad skal jeg vælge? Jeg har kigget på to nogenlunde identiske PC'er:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

http://topdata.dk/product.asp?product=5630

Har hørt fra flere at jeg skal vente til Phenom II osv.. Men ærlig talt, så tror jeg ikke Phenom II vil slå Core i7 i rå ydelse.. Og jeg skal have en computer NU og ikke om et halvt år..

Så hvad siger i? Er de pengene værd eller skal jeg hellere satse på Core 2 Duo et eller andet?

Mvh Peter L
Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
10. december 2008 - 08:35 #1
Jeg kan også selv samle den, men har prøvet og finde alle priserne på de dele der er brugt i dem, og det kan ikke svare sig.. Vil kun spare omkring 500kr..