Avatar billede friborg100 Nybegynder
09. december 2008 - 20:18 Der er 1 løsning

Flash gallery der er integreret med Picasa

Hej

Jeg leder efter et flash galleri som kan vise de billeder jeg har på picasa, på min egen website.
Siden er lavet i php og ligger på web10.dk på unix server.

Galleriet må gerne kunne håndtere albums, så man kan vælge de forskellige albums og se de tilhørende billeder.

Kan nogen hjælpe mig med sådan et galleri, er snart ved at være desperat. Har prøvet dfGallery og andre, men uden held.
dfGallery har dog været tættest på, jeg fik vist thumbnail, men de store billeder kom ikke.

http://www.hejbøll-friborg.dk/gallery2.php

Kan man hjælpe mig med df vil det være nr 1, men ellers et galleri der opfylder mine ønsker.

Hilsen Leon
Avatar billede friborg100 Nybegynder
26. november 2009 - 21:47 #1
Har løst problemet med at lave et upload program og så selv håndtere galleriet.