Avatar billede hbl Nybegynder
09. december 2008 - 16:16 Der er 2 kommentarer

Hvordan undgår man at fanges i spamfilter ved masse udsendelse

Vi har oplevet at emaile en række medarbejdere på en virksomhed, hvor både virksomhed og medarbejdere er kunder(tilladelse til fremsendelse af mail er tilstede), men hvor vi blev fanget i et spamfilter, med det resultat, at vi stort set ikke kunne sende en mail generelt, da alle mail fra os blev sortlistet.
Findes der en metode til at undgå dette??
Avatar billede leif Seniormester
10. december 2008 - 09:25 #1
Det er jo sikkert i deres Spam filter I bliver fanget, enten kan de sikkert withlist jer så jeres mail uanset hvad ryger igennem og ellers må de justere på det.

Du kan ALDRIG blive garanteret at en mail ikke bliver fanget i et eller spamfilter og Nej, der findes ikke en universal opskrift på at snyde Spamfiltre i så fald ville et spam filter være spild af tid
Avatar billede hbl Nybegynder
10. december 2008 - 10:53 #2
Kære Leif

tak for dit svar, du har sikkert ret, der skal gives en særlig tilladelse.

MVH
HHB