Avatar billede redbeast Nybegynder
08. december 2008 - 17:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Snydt for Point

Hej jeg er fejlagtigt kommet til at snyde brugeren dragonknight for point, på et spørgsmål som han besvare for mig, da jeg selv kom til at tage dem. Er det muligt at ændre dette eller skal jeg oprette et nyt spørgsmål hvorpå han så kan tage de pågældende point.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2008 - 17:42 #1
opret et nyt spørgsmål til ham hvor du blot referer til det angivende spørgssmål

husk og skriv i overskriften

point til dragonknight
Avatar billede redbeast Nybegynder
08. december 2008 - 17:46 #2
Jeg takker for info, hvordan undgår jeg nu at snyde dig for de selv samme point
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2008 - 17:51 #3
Behold du dem selv :-)

det gør man ved at jeg lægger et svar (venstre side ) istedet for en kommentar så vil du få en mulighed for at dele point ud

flere brugere kan også lægge point så kan du fordele x antal imellem dem
Avatar billede redbeast Nybegynder
08. december 2008 - 17:57 #4
Jeg takker
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2008 - 18:08 #5
der skulle nu stå :

flere brugere kan også lægge svar så kan du fordele x antal imellem dem