Avatar billede ghetix Nybegynder
06. december 2008 - 16:18 Der er 8 kommentarer

Layout til menukort (print i restaurant)

Hej

Har bøvlet med, at få sat et menukort sammen (196 x 40 cm) i Photoshop, det er enormt bøvlet og synes ikke, at resultere i det jeg ønsker.

Det er et menukort til et pizzaria, de som hænger i restauranten.

Nogen der kender et program, template eller metode til at designe sådan et print? Alle henvendelser er velkommener

På forhånd tak
Avatar billede stone Forsker
06. december 2008 - 16:27 #1
Jeg har lavet et lidt primitiv program som skulle bruges til at lave vin kort, men det er jo ikke så forskelligt for et menu kort.

Jeg kan lægge det til download senere i dag, når jeg lige får tid....
Avatar billede ghetix Nybegynder
06. december 2008 - 16:37 #2
Det ville være særdeles behjælpeligt! Tak for hjælpen, så må jeg se om det også kan bruges for mit vedkommende :)
Avatar billede jarner Nybegynder
06. december 2008 - 16:50 #3
jeg ville foretrække at bruge InDesign hvis jeg var dig. Lidt nemmere til print-opgaver og tekst.
Avatar billede ejldk Nybegynder
06. december 2008 - 18:25 #4
InDesign eller Publisher...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2008 - 19:50 #5
Avatar billede stone Forsker
06. december 2008 - 21:14 #6
Har lige kigget på mit program og det kan ikke bruges til det du efterspørger, da der er nogle faste definationer som bliver vist i udskrift delen og de kan ikke fjernes..
Avatar billede computerlab Nybegynder
22. december 2008 - 20:39 #7
Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave det.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede janne123 Nybegynder
08. marts 2009 - 13:41 #8
Jeg laver det gerne i Illustrator - gratis :-)