Avatar billede sandra49 Nybegynder
05. december 2008 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dumt spørgsmål om sikkerhedscertifikat

Ja - men jeg kan ikke finde ud af det. Hvordan kopierer jeg mit sikkerhedscertifikat ud på en ekstern harddisk?????
Avatar billede smirge Nybegynder
05. december 2008 - 20:31 #1
Hvis du taler om din digitale signatur ?

Start - Programmer - Digital signatur - Tag Sikekrhedskopi

Den vil så gemme et html dokument - og der kan du så vælge en ektern harddisk at gemme det på - eller usn nøgle for den sags skyld...

/Smirge
Avatar billede smirge Nybegynder
05. december 2008 - 20:31 #2
og stavefejl retter du selv i mit indlæg ikke? :) det gik lidt stærkt...
Avatar billede sandra49 Nybegynder
05. december 2008 - 20:33 #3
herligt - tak!