Avatar billede kung_fu Nybegynder
29. juni 2001 - 03:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gamle filer der spøger....

Hvordan kan det være at min bruser finder en masse gamle filer jeg har slettet fra serveren og overskrevet mange gange ?

Jeg har \"renset\" cachen og slettet alle temp. internet files mange gange og alligevel findes der gamle versioner af mine sider !

Hvordan kan det være og hvordan kan jeg få vist de nye og \"rigtige\" ?
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2001 - 03:16 #1
har du prøvet med CTRL+F5 ?
Avatar billede kung_fu Nybegynder
29. juni 2001 - 03:26 #2
Hjælper narda,

Jeg fatter det ikke ! Filen er slettet og overskrevet så mange gange.

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juni 2001 - 08:17 #3
En typisk fejl, fra din side, er at lægge filerne i forskellige kataloger, så de
slet ikke er opdaterede. Check det lige igen
Avatar billede oskar Nybegynder
29. juni 2001 - 08:55 #4
Windows har en underlig mani med at gemme de cachede filer flere steder. En ting er at fjerne dem via browseren, men det er ikke altid nok. Nogle filer ligger skjult så godt at man ikke engang kanse dem når man har slået vis skjulte filer til.

I Windows mappen findes du i mappen Temporary Internet files en mappe ved navn IE5.content eller noget i den stil. Denne mappe indeholder en række undermapper med sære navne.

Når man kigger i mapperne ser de ofte tomme ud, men hvis du prøver at slette en af dem og ignorerer alle advarsler om systemfiler kan du ofte se at der slettes en masse filer.

Jeg har prøvet at slette hele IE5.Contetnt mappen flere gange. På en maskine opnåede jeg en forøgelse af den ledige plads på ca. 150 Mb, så noget må der altså ligge gemt i disse mapper.

/Oskar
Avatar billede keysersoze Guru
21. august 2001 - 12:43 #5
sker der snart mere her?
Avatar billede kung_fu Nybegynder
26. december 2001 - 12:14 #6
Jeg kan ikke længere huske hvad der var problemet, så...
Oskar har svaret, han får pts.