Avatar billede Beach Mester
03. december 2008 - 04:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

projektionsur med power

Nogle der ved og/eller kender til et (vække) -ur med projektor (viser tiden på f.eks. en væg) med power i, så der ikke skal være mere eller mindre mørkelagt inden man kan skimte hvad klokken er?

Har nu været igennem 7 butikker og afprøvet deres ure, og i en alm. butiksbelysning skal man have nogle ret skarpe briller på for at gætte sig til hvad klokken er.

Søger derfor noget der "sparker røv" og kan vise tiden også når der er alm. dagslys (ikke direkte sol!) i værelset.

Meget gerne en netbutik....

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2008 - 09:42 #1
der er 1 her

http://www.elforretningen.dk/shop/projektor-ur-forskellige-2124p.html

her er fra en auktion der er slut bare for at vise dig hvordan det ser ud.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57170341
Avatar billede Beach Mester
04. december 2008 - 01:42 #3
treatmenice--->
De 3 OBH ure har jeg prøvet, men ikke engang i skyggen under hylderne hos Alstrøm kunne jeg mere end ane hvad der stod. Så dem er der slet ikke nok "power" i:-)
Det 2. link fra DBA kan muligvis bruges--->
http://boxdelux.dk/shop/tilbud-projektor-ur-2891p.html
men ville nu hellere have noget uden halogen da huset ellers er grønt (læs: ledlamper mm.)

Andre forslag?

//Beach
Avatar billede Beach Mester
29. december 2008 - 01:07 #4
Lukketid - Skal vi dele?

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2008 - 07:19 #5
ok
Avatar billede Beach Mester
30. december 2008 - 00:44 #6
Deal og godt nytår:-)

//Beach
Avatar billede buck Nybegynder
04. juni 2009 - 15:05 #7
fandt du et brugbart lysstærkt projektions-ur?
Avatar billede Beach Mester
04. juni 2009 - 16:19 #8
Nope, ikke noget der virkelig kan bruges.
Så det endte med et billigt blabla Bilka-ur der kun kan ses når lyset er slukket:-(

//B