Avatar billede buller4340 Nybegynder
28. november 2008 - 12:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sony ericsson mobil hojtalere.

hej E.

jeg sidder med mine sony erricson højtalere og har lige skilt dem ad, da jeg ikke har sony ericsson mere vil jeg godt vide hvordan man kan sætte dem til en nokia. jeg har alt hvad jeg skal bruge, men jeg ved bare ikke hvor meget strøm jeg kan sætte på, tænkte på 9V men det er nok for meget ville jeg gætte på.? :b

så hvis der er en der kan hjælpe mig ville jeg blive meget glad. :b
på forhånd tak. :b
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
29. november 2008 - 15:40 #1
du skal bruge pinouts for nokias port interface... prøv pinouts.ru
jeg kan ikke huske om der sidder en lille forstærker i sony ericssons mobile højtalere men hvis de skal bruge strøm, så er det ikke mere end 3.6v som sony ericssons batterier levere.

ydremere skal du være sikker på at nokias telefoner også sender lyden ud af datastikket parallelt med den indbyggede højtaler i telefonen

ellers er det bare at lodde de rigtigt ledninger sammen ;)

./psycosoft-funware :)
Avatar billede buller4340 Nybegynder
30. november 2008 - 12:47 #2
hvordan får jeg et batteri eller hvad man nu kan bruge på 3,6V sluttet til dem.?
Avatar billede enriko Nybegynder
01. december 2008 - 22:22 #3
hvad er SE højttaler for nogen? hvilken mobil har du , du  skal nok skrive mange detaljer , så folk kan hjælpe dig :)
Avatar billede buller4340 Nybegynder
01. marts 2009 - 20:18 #4
...