Avatar billede hekkem2 Nybegynder
27. november 2008 - 13:20 Der er 1 løsning

Word 2003 - Flytte filer fra Word

Hej

Jeg har problemer med at flytte dokumenter fra en mappe til en underliggende mappe på et netværksdrev. Det er når jeg trækker og slipper med musen, der giver problemer.

Har kontrolleret at rettighederne til mapperne er som de skal være. Der er ful kontrol på begge mapper.

Har prøvet at flytte filerne via en stifinder, hvor filerne godt kan flyttes. Det er kun i word problemet opstår.
Når man prøver sker der ingenting. Filerne bliver liggende, og de fremkommer ikke i den underliggende mappe. Kan godt trykker ctrl+x og gå ind i undermappen og trykke ctrl+c, og dokumentet fremkommer i undermappen, mens det ikke virker ved træk og slip med musen.

Skal lige siges at det har virket indtil for et par dage siden, med træk og slip varianten.
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
24. februar 2009 - 08:19 #1
Løste selv problemet, ved at anvende explorer istedet. Det er en sikkerhedsindstilling i antivirusen, der ikke kan slåes fra.