Avatar billede duddimai Nybegynder
25. november 2008 - 23:37 Der er 2 kommentarer

Søger skribenter og anmeldere (hobby)

Hejsa.

Jeg har et site der gennemgår en koncept ændring. I øjeblikket er communitiet ret stille, og det er besøgs tallet også. Derfor må jeg erkende at mine tidligere forsøg på koncept var en fiasko, men så må man jo prøve andre veje.

Det er fuldt ud et interesse job, der er intet i det, andet end fornøjelsen.

Det drejer sig om www.rocksite.dk

Jeg skal bruge en eller to mand/kvinde der kan anmelde albums/live shows/etc af rock/ metal genren. I skal vide noget om musik så i kan give gode og beskrivende anmeldelser.

I bestemmer selv hvad i anmelder. Jeg har desværre ikke midler til at levere cd'er/koncertbilletter osv.., derfor skal i anmelde de cd'er/koncerter i selv financere. Det skal selvfølgelig være aktuelle albums og shows.

Du skal altså være aktiv musik dyrker, og være up-to date.

Jeg er også interesseret i at I kommer med indput til sitet, hvad der kan gøres bedre, etc.

Alt i alt skal det være et samarbejde, så det er vigtigt at man har tiden til at være aktivt i projektet.

Hvis interesseret så skriv til mig under kontakt på rocksite.dk

mvh
Duddi Mai
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 03:04 #1
Har oprettet en profil derinde, jeg har meget erfaring med at skrive anmeldelser, så hvis der kommer gang i siden er jeg klar :)
Jeg har et par idéen, skal nok kontakte dig :)
Avatar billede duddimai Nybegynder
03. december 2008 - 09:28 #2
Kanon, glæder mig til at høre hvad du har af idér.

Det der skal sætte gang i siden er egentlig, at folk skal opdage at siden opdateres tit og at hvergang de kommer ind er der nyt. Så der skal bare gang i nyheder og anmeldelser med det samme.