Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
24. november 2008 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Certificering i .net og C#

Jeg overvejder at tage en certificering indenfor programmering i c# og .net. Jeg har kigget på denne her

http://www.4d.dk/undervisning/datablad.asp?Datablad=772

men den er i Kbh, og jeg vil gerne have en i Nordjylland. Nogen der har kendskab til virksomheder der udbyder disse certificeringer i Nordjylland helst Aalborg?
Avatar billede kalp Novice
24. november 2008 - 10:26 #1
http://itcert.teknologisk.dk

De har i århus også.
Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
24. november 2008 - 10:52 #2
Jeg er lidt i vildrede med hvad jeg skal gå efter. Som jeg har forstået det skal man først tage en  MCP certificering indenfor det område man gerne vil arbejde med og derefter kan man så tage en MCPD og hele tiden udbygge denne... Er der nogen der på en hurtig forstålig måde kan forklare hvordan systemet virker?
Avatar billede kalp Novice
24. november 2008 - 11:33 #3
Du kan starte med 70-536.
Eller du skal=) Det er den første i rækken. Efterfølgende vælger du hvilken retning du vil tage.
Den første giver dig ikke rigtig noget - de efterfølgende gør dig MCTS, rækken derunder gør dig MCPD.

Dvs. der er 3 prøver før du bliver MCPD og 2 før du bliver MCTS.

Start med den prøve jeg nævnte.
Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
24. november 2008 - 15:12 #4
ok - takker for det. Det hjalp godt