Avatar billede m1270 Nybegynder
22. november 2008 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort og processor

Hej.

Jeg vil godt opgradere mit grafikkort til http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=458089&Bedom=true , men tænkte lige på, skal jeg så også opgradere min processor? Eller er det ligemeget hvor god processoren er?

Processor: Intel Pentium D 3.2GHz
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. november 2008 - 22:07 #1
Cpu er ikke helt lige meget, men din kombination ville jeg uden tøven sætte sammen. Det er i øvrigt et temmelig kapabelt grafikkort du hat kig på. Kører med 2 stk. i CrossfireX med forrygende resultat.
Avatar billede m1270 Nybegynder
22. november 2008 - 22:24 #2
Okay, så køber jeg det :) Smid et svar så du kan få dine point.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. november 2008 - 08:03 #3
Du skal lige være sikker på at din strømforsyning kan trække det kort.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. november 2008 - 08:06 #4
Det er nok bedst hvis strømforsyningen er over 400W.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
23. november 2008 - 09:22 #5
silbidor har så evigt ret. Mine trækkes af en Seasonic 600 W. der står og synger, så den kører nok lidt hårdt.