Avatar billede herring Nybegynder
19. november 2008 - 08:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opstart af pc

Nu vil min stationære pc igen ikke starte op. Den stopper ved følgende skærmbillede: Stort Fujitsu logo nedest en grå bjælke med følgende valgmuligheder <F">BIOS setup / <12> Boot Menu. Jeg har ikke noget siddende i usb-portene. Hvad går der mon galt?
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2008 - 08:49 #1
Måske bios har resat sig, så skal du sætte dato og tid igen.
Avatar billede herring Nybegynder
19. november 2008 - 09:06 #2
Det ved jeg så ikke lige hvordan jeg gør. Men jeg har fundet ud af at garantien stadig dækker. Så sender den lige til forhandleren.
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2008 - 10:36 #3
Du skal lige være opmærksom på, at du kommer til, at betale, hvis det viser sig, der er skrevet til bios fra windows, så er det en softwareskyld, of du har kun garanti på hardwaren.
Avatar billede herring Nybegynder
19. november 2008 - 13:36 #4
Jeg har snakket med forhandleren om det. Så det er jeg opmærksom på.
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2008 - 13:48 #5
Afviser du mit svar, må du selv lave et, når du ikke vil hjælpes her, så accepter dit eget.
Avatar billede herring Nybegynder
19. november 2008 - 14:00 #6
Undskyld, det var måske forkert at afvise dit svar. Men er lidt grøn her inde, så var ikke helt sikker på hvad jeg skulle.
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2008 - 14:32 #7
Det bestemmer du selv opret et svar, marker dit navn og accepter, det er helt ok med mig.
Avatar billede herring Nybegynder
19. november 2008 - 16:00 #8
Ok