Avatar billede gchris5 Praktikant
18. november 2008 - 15:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan anbefale en god PHP/MySQl blog?

Nogen der kan anbefale en god PHP/MySQL blog?

Hvad er godt og skidt på "markedet"?

Hvad har du af erfaringer?

På forhånd tak

- Gchris5
Avatar billede w13 Novice
18. november 2008 - 16:13 #1
WordPress er vist en af de klart bedste. =)
Avatar billede gchris5 Praktikant
18. november 2008 - 17:51 #2
Det har jeg allerede selv læst mig frem til ...

Derfor efterlyser jeg ERFARING fra andre der har været igennem et valg vedr. en (we)blog. Der må også være fordele og ulemper ved Wordpress...

På forhånd tak
- Gchris5
Avatar billede w13 Novice
18. november 2008 - 18:02 #3
Jeg har selv erfaring med WP, men dog ikke med så mange andre.

Nogle fordele/ulemper ved WP:

Fordele:
Enormt let at bruge.
God søgemaskinevenlighed.
Masser af plug-ins.
Autosave.

Ulemper:
Der er selvfølgelig nogle begrænsninger på, hvad WordPress kan klare (hvis du vil gøre det til mere end en blog, fx.).
Det er ikke det sikreste CMS og heller ikke så godt sammen med
Avatar billede w13 Novice
18. november 2008 - 18:02 #4
*og vistnok heller ikke så godt sammen med eCommerce, har jeg hørt.
Avatar billede w13 Novice
18. november 2008 - 18:03 #5
Og derudover er det WordPress, som jeg altid hører anbefalet i spørgsmål som dette. =)
Avatar billede simonesblog Nybegynder
18. november 2008 - 21:35 #6
Hej jeg er total nybegynder og prøvede mig lidt frem med forskelige modeller fx har one.com deres egen, men som allerede nævnt er wordpress helt utrolig nemt at arbjede rundt i. Prøv at se hvad jeg har opnået indtil ny på http//www.simonesblog.dk.

Plus der er så mange der bruger det at det er næmt at få hjælp til de problemer der altid måtte komme.
Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 18:22 #7
Feedback?
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. august 2009 - 18:42 #8
Hej,

Har haft travlt med alt muligt andet og har kun testet wordpress kortvarigt.

Læg et svar så får du de 60 p.

- Gchris5
Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 19:26 #9
;)
Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 19:59 #10
Tak for points!