Avatar billede BanditMit Praktikant
17. november 2008 - 18:39 Der er 2 kommentarer

Opsætning af FTP

Hej
Min ven og jeg vil gerne have sat hver vores FTP op. Hvordan gør vi det? Vi bruger begge BulletProof og vi er begge bag routere. Vi kender programmet men kender ikke noget til adv. router opsætning.
Avatar billede riversen Nybegynder
17. november 2008 - 19:00 #1
læs i din routers manual hvordan du forwarder porte. Standard port er 21, men du kan sætte bulletproof op til at bruge en anden port. Ønsker i at benytte passiv ftp, skal disse porte også forwardes.
Avatar billede camperfucker Nybegynder
26. december 2008 - 13:01 #2
guide:
kør - cmd skriv: ipconfig - husk din interne ip- gå ind på din router- find et sted hvor der står dmz - skriv din interne ip ind - download filezilla server - sæt ftpen op - husk folk jeg oprette forbindelse til en externe ip :)