Avatar billede svarrer Nybegynder
17. november 2008 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Page_ClientValidate() fejler..

Hej

Jeg sidder og skal tilføje en webpart til en sharepoint (2003) side, men jeg kan ikke få lov til at søge efter den, idet linket kalder en Page_ClientValidate() - js funktion, og ender med en fejl "Page_Validators" is undefined. (referencen til hvor scriptfejlen eksisterer peger midt i html-koden, og giver ikke umiddelbart noget brugbart)

Jeg har kigget lidt efter Page_Validators og kan se at der i mappen "Inetpub\wwwroot\aspnet_client\system_web\1_1_4322" ligger en webuivalidation.js fil, som ligeledes indeholder Page_ClientValidator() metoden. Hvis man forsøger at editere denne fil, brokker sharepoint sig og siger man skal geninstallere filen, og/eller kører "aspnet_regiis -c" kommandoen.

Nogen der har kendskab til hvorfor fejlen opstår, og hvordan man afhjælpe den??

på forhånd tak
Avatar billede olebole Juniormester
17. november 2008 - 12:43 #1
<ole>

Det ligner et spørgsmål til .net kategorien - det er næppe et JavaScript spm.  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede svarrer Nybegynder
17. november 2008 - 12:59 #2
Tjaa. jeg overvejde det.. men da det reelt er et javascriptproblem tænkte jeg at dette var gruppen. (det overlapper en del jo)
Avatar billede w13 Novice
17. november 2008 - 13:03 #3
Som Olebole siger, så må du nok hellere spørge under .net, hvis du vil have brugbare svar. =)

Dit spørgsmål kræver erfaring med .net, ikke med JS.
Avatar billede svarrer Nybegynder
17. november 2008 - 13:25 #4
jeg rykker spg.. ;-)