Avatar billede kubert Nybegynder
16. november 2008 - 18:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til banner

Heysan, jeg havde håbet at her var en venlig sjæl som kunne hjælpe lidt med et banner til en side..

Banneret vi har i forvejen ser sådan her ud:
http://uppit.com/TPK7A7

det nye banner skal være samme størelsen, der må meget gerne være nogle fisk eller noget på , evt:

http://www.samvirke.dk/Medieliste/Samvirke/Images/Mad%20-%20artikler%20fra%20bladet/Samvirke%202008-4%20-%20madopskrift/470xBærende-fisk.jpg

Farven på selve banneret må meget gerne være lysegrønt, jeg har fundet en farve som passer ret perfekt:

http://www.mmmiata.com/14%20neon%20green.jpg

billedet må meget gerne være kreativt..
Der skal være en tekst over banneret, den fikser jeg selv men havde lidt forestillet mig at den skulle være hvid så det må vi lige se om det passer ind.

jeg håber en har lyst til at give en hånd og forsøge :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. november 2008 - 20:16 #1
Hvad kan denne opgave give af betaling?

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede kubert Nybegynder
16. november 2008 - 21:51 #2
puha jeg havde ikke rigtigt tænkt over betaling, er det så krævende en opgave da?
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. november 2008 - 22:18 #3
tid = penge

Du har lagt dette indlæg under opgaver, så ja - betaling er nødvendig herfra.

Mvh
Brian
Avatar billede kubert Nybegynder
16. november 2008 - 23:00 #4
hva er pointen med points her inde så?
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. november 2008 - 23:38 #5
Der er andet end kategorien Job/opgaver
Avatar billede bill20 Nybegynder
02. december 2008 - 18:05 #6