Avatar billede kristensen1978 Nybegynder
16. november 2008 - 11:05 Der er 1 kommentar

Hvilket grafik kort er bedst?

Radeon HD4850 512M GDDR3
http://www.sapphiretech.com/dk/products
products_overview.php?gpid=249&grp=3

Asus Radeon 4850 PCI-E2.0 512 MB
http://www.asus.com/products_compare_show.aspx?array_model=2328&l1=2

Det skal sidde på et Asus P5Q3 bundkort

Det er jo samme model, men to forskellige mærker, men jeg kan ikke helt gennemskue om det er den eneste forskel???
Jeg har været på udkig efter de modeller med mindst blæser støj, uden det var med passiv-køling.
Avatar billede simlau Nybegynder
16. november 2008 - 14:00 #1
Både Asus og sapphire er gode grafik kort mærker.

Jeg kan se på dine links at det begge er kort uden standart køler, så der er ingen af dem der vil larmer ret meget.

Jeg har ikke set en test af det sapphire kort, men ASUS kortet har fået gode anmelderser også på støj siden.

Jeg ville personligt vælge ASUS kortet, da jeg ved at asus giver 3 års garanti på deres produkter.

Hilsen Simlau