Avatar billede herring Nybegynder
13. november 2008 - 10:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af mails

Hej.
Hjælp hjælp. Idet min pc var ved at gå ned, fik jeg kopieret alt hvad der lå på den over til en harddisk. Nu er motherboardet blevet skiftet og jeg vil meget gerne have overført de mails, kontakter og kalenderoplysninger der var i min outlook ind igen. Men hvor finder jeg de oplysninger?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede sleeper Nybegynder
13. november 2008 - 10:39 #1
Outlook finder du i

C:\Documents and Settings\"brugerkonto"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Der ligger 1 til flere .pst filer som du skal importere i det nye

C:\Documents and Settings\"brugerkonto"\Application Data\Microsoft\Outlook

Finder du en "profilnavn".nk2 fil, den indeholder de automatiske emailadresser som kommer frem når du taster et navn, denne skal overskrive den fil på din nye pc

Hvis du bruger Vista er det lidt anderledes
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
13. november 2008 - 10:48 #2
Det afhænger også af om du kører Outlook Express eller den Outlook der kommer med Office.
Men som sleeper skriver så bør dine mails ligge i en eller flere pst filer.
Din konto opsætning er kun gemt i registreringsdatabsen og skal genoprettes.
Avatar billede herring Nybegynder
13. november 2008 - 14:05 #3
1000 tak for hjælpen
Avatar billede herring Nybegynder
13. november 2008 - 14:05 #4
tak
Avatar billede herring Nybegynder
13. november 2008 - 14:10 #5
Hov jeg har vist kommet til at gi mig selv p. Det var en fejl. Undskyld. Mon jeg kan rette det? Kan ikke helt finde ud af det der system endnu.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2008 - 15:50 #6
Du opretter bare et nyt spørgsmål med overskriften: Point til sleeper
I brødteksten refererer du så til dette spørgsmål.

Til slut sender du en kommentar her, hvor du linker til det nye spørgsmål.
Avatar billede herring Nybegynder
13. november 2008 - 18:36 #7
Hvordan linker jeg til det nye spørgsmål?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2008 - 18:42 #8
Det gør du sådan her: http://www.eksperten.dk/spm/852725
:-)
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. november 2008 - 07:38 #9
Svar er lagt i det nye spørgsmål.

Godt du fik det til at virke.