Avatar billede risager Nybegynder
12. november 2008 - 17:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmindstillinger

Har arvet mig en IBM T42 bærbar. Der er installeret XP på den. Jeg har kørt IBM System Update på den for at få den helt up to date.

Alligevel kan jeg ikke sætte skærmopløsningen højere end 1024x768 og Farvekvalitet til 32 bit.

Er der nogle bud på hvorfor? Er pc´en simpelthen bare for gammel til at kunne gøre det bedre?
Avatar billede peet-49 Novice
12. november 2008 - 17:42 #1
Tror ikke den kan køre med en højere opløsning.
Avatar billede haverslev Novice
12. november 2008 - 17:46 #2
Avatar billede risager Nybegynder
17. januar 2011 - 12:46 #3
Spørgsmål ikke længere aktuelt...
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2011 - 11:14 #4
Tja, også her er man hurtig med sin tilbagemelding, godt vi ikke skal vente på det mere :-)
Avatar billede risager Nybegynder
18. januar 2011 - 11:19 #5
Det er vel bedre at jeg nu har fået ryddet op, end at de gamle ting stadig står åbne?

Og du behøver ikke skrive en kommentar til alle mine spørgsmål.

Også god dag til dig!