Avatar billede walfi Nybegynder
09. november 2008 - 20:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedste webshop

Jeg søger den bedste webshop på nettet.
Jeg var startet med Scannets, men den er for dårlig og derfor må vi finde en ny. Designet skal kunne bestemmes 100 %, og der skal være gode import/eksport af data muligheder.
Må gerne være åbensource.
Hvilke erfaringer har I, og hvilke er gode.

:D
Avatar billede xvid Seniormester
09. november 2008 - 21:16 #1
det er mit
Avatar billede jokkejensen Novice
09. november 2008 - 22:35 #2
Jeg har ingen erfaring med, men prøv at kigge på : http://www.shopify.com/

/J
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
10. november 2008 - 11:54 #3
Vi har en shopløsning som leveres med et kundespecifikt design (du kan se nogle af vores shops på www.taketwo.dk/referencer). Der er naturligvis mulighed for imnport/eksport af data til f.eks. økonomisystemer osv.

Du kan se mere om vores løsning på www.taketwo.dk/webshop

Hvis du gerne vil høre mere om systemet kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
11. november 2008 - 21:48 #4
Prøv at kigge på OSCommerce. Det er en gratis Open Source, der bruges af rigtig mange på nettet. Jeg har selv udviklet mit eget med inspiration af OSCommerce, da jeg kører ASP og OSCommece kører PHP.

Fribetaling har et modul til betalingsløsning til OSCommerce. Ellers er det let at implementere hvis du har brug for et billigt betalingsgateway.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
12. november 2008 - 13:42 #5
Magentocommerce er også gratis open source, ca. 10 gange federe end Oscommerce.

Jeg har selv en shop hos http://magentohotel.dk virker helt perfekt.!
Avatar billede walfi Nybegynder
04. april 2011 - 17:48 #6
Prestashop er klart det bedste, men tak for hjælpen
27. april 2011 - 11:16 #7
Vi har lavet vores webshop i Magento og fået det udviklet i Filippinerne. Ikke en helt billig omgang, men til gengæld har vi fået en super flot webshop med salg af smykker http://hjortsmykker.dk

jeg har før brugt systemet Dandomain som langt hen ad vejen er tilstrækkeligt for mindre webshops. Men jeg kan i hvert fald godt anbefale Magento. Har også skrevet et indlæg om det på min blog: http://nikolajmogensen.dk/webshoploesning-skifte-fra-dandomain-til-magento/

God vind med din webshop