Avatar billede springfield Nybegynder
08. november 2008 - 15:17 Der er 2 kommentarer

Fejl efter installation af AVG free.

Jeg har installeret AVG free fra Grisoft på en ny bærbar med Windows Vista Home Edition. Jeg har installeret det helt som jeg plejer.

Når jeg så trykker på AVG-ikonet for at starte programmet op for første gang kommer den med en fejl hvor der står:

"Programmet kunne ikke startes fordi side om side konfigurationen er forkert."

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ejldk Nybegynder
08. november 2008 - 16:38 #1
prøv at installere det igen
08. november 2008 - 17:15 #2
(Har du eller har haft andre sikkerhedsprogrammer instaleret ?)