Avatar billede duckie2 Nybegynder
07. november 2008 - 19:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Header i wordpress - fejl

Hejsa

Så har jeg fået smadret min header kode :), jeg var igang med at skjule 2 sider til mit nyhedsbrev hvilket jeg har gjort med denne kode på www.firesafetyblog.com/en hvor hele menubaren nu er rykket under mine indlæg.

<div id="menu">
    <ul>
    <li><a href="<?php echo get_option('home'); ?>">Home</a></li>
    <?php wp_list_pages('title_li=&exclude=201,203'); ?>

    </ul>
  </div>
<div id="main">

Det mærkelige er at den fungere perfekt på www.firesafetyblog.com/dk

Nogen der ved hvad jeg har gjort forkert?

mvh kenneth
Avatar billede zips Juniormester
07. november 2008 - 19:58 #1
Hej Kenneth

Ja det er i koden der er en fejl, men kan ikke se fejlen i det du skriver, tager jeg og gemmer den side hvor der er fejl, kan jeg få højre menu op på plads ved at slette dette <div class="mceTemp"> som ligger et indlæg for den 5 november da der mangler en slut </div> rykker den din menu under dit indhold, så det er noget med den div som mangler eller er sat forkert.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
07. november 2008 - 20:15 #2
Ganske enkelt PERFEKT....tusind tak for hjælpen.... smid et svar..

Igen TAK :)

Hvordan kunne du se det?
Avatar billede zips Juniormester
07. november 2008 - 20:28 #3
Her er et svar :)

Det er fundet ved at tælle start og slut <div> og se om de passer sammen da din css var ok :)
Avatar billede zips Juniormester
07. november 2008 - 21:27 #4
Tak for point :)
Avatar billede duckie2 Nybegynder
07. november 2008 - 21:30 #5
det er mig der takker :)