Avatar billede ulle55 Nybegynder
06. november 2008 - 16:20 Der er 1 kommentar

applescript punktum

Jeg sidder og laver et script i applescript. Det skal udfylde nogle felter med tekst, men når jeg vil have det til at skrive .(punktum), så laver den et komma(,).

Er der nogle der har en ide til hvordan jeg kan lave det?
Avatar billede sd8220 Seniormester
06. november 2008 - 16:43 #1
Nej ingen konkret idé; men en tanke:

Det er vel ikke fordi, AppleScript eller programmet, der skal have feltet udfyldt, tror, at du er ved at lave noget med tal, som skal have noget før og efter kommaet?

/Sebastian