Avatar billede herring Nybegynder
05. november 2008 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opstart af computer

Hej med jer.
Her den sidste månedstid er min pc begyndt at drille mig når jeg starter den. Det er lige som om det går istå i opstarten. Den stopper ved et skærmbillede der ser nogenlunde således ud: Stort Fujitsu Siemens logo og nederst er der en bjælke hvor der står ca. det her: <F2> Hjælp <F12> Bios og en blå "bjælke" som viser hvor langt den er. Det er ikke hver gang den gør det, men det er som om det bliver oftere og oftere. Jeg prøver så at genstarte den og nogen gange får jeg bare det samme ud af det, andre gange får jeg bare en helt sort skærm, hvor jeg kan se curseren oppe i venstre hjørne. Og efter x antal forsøg starter den så rigtigt op.
Please hjælp.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. november 2008 - 22:52 #1
Prøv næste gang du får den startet op i windows,og fjerne alle USB enheder der er tilsluttet.Sæt dem nu i en efter en igen,og når du færdig så genstart..Det skyldes ofte at den leder efter en usb enhed der ikke lige er hvor den tror den er..Byt evt om på portene de er tilsluttet..
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. november 2008 - 11:14 #2
Rigtig god ide, for hvis USB boot er sat til boot first i bios, og du har en USB ram stick i en USB port, så starter den ikke.
Avatar billede herring Nybegynder
06. november 2008 - 12:16 #3
Tak begge 2 det vil jeg forsøge for fremtiden.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. november 2008 - 12:30 #4
Så får du også lige den her med til fremtiden,og den er ganske gratis :)
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede herring Nybegynder
06. november 2008 - 13:41 #5
Øh, tak. Håber ikke jeg har lavet for meget kludder idet. :-)