Avatar billede Slettet bruger
05. november 2008 - 06:50 Der er 9 kommentarer

Hvad er jeres oppetide

Hej

Mine forældre har Dansknet, som ikke har været den store success. Jeg er ved at undersøge markedet for udbydere og kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med jeres udbydere. Hvad har i? Og hvordan er stabiliteten/oppetiden? Bruger i VOIP? Og hvordan er kvaliteten?
05. november 2008 - 07:44 #1
TDC ADSL Pro 6Mb (Firmaforbindelse).
Et par timer nedetide på >6 ÅR. En søndag (så vidt jeg husker).
Fik automatisk SMS Mobilbesked fra TDC om dette straks efter.
Og samme da problemet var løst...
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. november 2008 - 08:25 #2
Cyber City Firma forbindelse...
Fik det for ca. 2 år siden, og har været nede én dag. Dog synes jeg ikke det er særlig smart man skal bruge deres router i modsætning til TDC hvor man kan skifte den ud ...
Avatar billede peet-49 Novice
05. november 2008 - 08:37 #3
Har TDC 20Mb firmaforbindelse, som har været nede 2 gange med kabelbrud, ialt ca t timer inden for 7 år.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. november 2008 - 09:12 #4
Fullrate 3MB ikke firmaforbindelse betaler selv, har været nede 1 gang på 11 mdr. i ca.3 timer, det var en lørdag eller en søndag, kan ikke huske det, der var gået en sikring hos udbyderen.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2008 - 12:19 #5
TDC ADSL 6Mb (Medarbejderbredbånd) havde før almindlig TDC ADSL
Har aldrig oplevet nedetid (6 - 7 år, vil jeg tro)
Avatar billede carlodk Nybegynder
06. november 2008 - 07:48 #6
Cybercity med egen Cisco Router på, Firma forbindelse snart 2 år, ingen nedetid, heller ikke da jeg flyttede.
Avatar billede carlodk Nybegynder
06. november 2008 - 07:51 #7
Det er altid let at finde en masse mennesker der er for eller imod en eller anden udbyder, fx så er der 3 der er glade for TDC, men du kan helt sikkert også finde nogle der har haft større problemer med TDC.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2008 - 09:07 #8
carlodk >> Spørger efterlyser netop erfaringer, ikke rygter.
Hvis du læser vores kommentarer, kan du se vi ikke udtaler os om forbindelser vi ikke kender til, derimod udtaler vi os om hvilke erfariger vi har med vores forbindelse.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. november 2008 - 09:24 #9
Cybercity privat..Har haft adsl i ca 7 år med et nedbrud pga lyn nedslag..