Avatar billede hschak Nybegynder
04. november 2008 - 11:09 Der er 4 kommentarer

Fejl under installering kan ikke finde fil

Jeg har forsøgt at installerer Windows Vista Ultimate Uden held. For når cdén/dvdén har bootet op kører det som okay. indtil jeg har skrevet koden ind. så kommer den med en fejl.
at den ikke kan finde en bestemt fil  INSTALL.WIM  har kigget cdén igennem og filen ligger som den skal ...

Nogen ide eller forslag til at løse dette problem...
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 11:57 #1
huskede du da ville installere vista at fjerne partitionen og oprtette en ny på samme størelse. det kan vista godt finde ud af.

så er det jo en ren harddisk og den læser så ikke på noget utilsigtet som du ikke ved hvad er.

det kan da også være en fedtplet på cd-dvd
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 12:05 #2
Har du købt CD i en IT-butik? Kontakt dem og bed dem hjælpe, hvis du ikke kan indstallere deres produkter. Det vil de (som regel!) gerne hjælpe med.

Fortæl dem om fejlmeldingerne og kom med screenshots af det, du ser på skærmen, så kan det være de har en løsning :)

  // Steeven
Avatar billede corleonedk Nybegynder
04. november 2008 - 14:08 #3
Der har været flere løsninger på dette problem..

1..Som treatmenice skrev.
2..Hvis det ikke er en original Vista dvd,er brændigen gået for hurtigt.Den bør brændes ved laveste hastighed.
3..Hvis det er en original,bør den byttes.
4..Endelig har folks dvd drev også været problemet,udskiftning til et andet drev.Eller opdatere firmware på det og prøve igen.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 22:41 #4
Skal vi få lukket spørgsmålet...