Avatar billede kerbs Novice
31. oktober 2008 - 16:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vandmærke - KUN på én side

Hej Folkens.

Kæresten har en opgave, hvor hun blot skal have et vandmærke på én side.
Hvordan gøres dette?
Har forsøgt en masse, og søgt herinde, og de "svar" der har været, kan jeg ikk få til at virke.
Hun bruger Office Word 2007.
Avatar billede kerbs Novice
31. oktober 2008 - 17:07 #1
Behøver jeg at svare på det?
Avatar billede zips Juniormester
31. oktober 2008 - 17:26 #2
Brug hjælp i word og søg på vandmærke :)

Som første resultat står _Indsætte et vandmærke eller en baggrund i et dokument_
Klik på denne og der vil nu komme en menu hvor der er dette i den menu som kommer frem _Føje et vandmærke til kun udvalgte sider_

Under dette prunkt er en beskrivelse om at sætte et vandmærke på kun en side :)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. oktober 2008 - 18:58 #3
Avatar billede snowball Novice
31. oktober 2008 - 19:11 #4
Indlæg fra "brillekatten" fjernet, og brugeren er blevet deaktiveret.

Snowball / Admin
Avatar billede kerbs Novice
31. oktober 2008 - 22:24 #5
Jeg kan IKKE få det lort til at virke.

Jeg starter med at lave en ny side.
Så laver jeg et sektionskift (næste side)
Så indsætter jeg vandmærke på side 1.
Og det kommer på begge.

Det skal siges det er et BILLEDE - og ikke en tekst.
Avatar billede lwi Nybegynder
02. november 2008 - 17:10 #6
Hej.
Hvis det var mig, ville jeg indsætte billedet i headeren på den første side. Herefter indsætte et sektionsskift.

Billedet ville jeg "gøre gennemsigtigt" wash out.
Avatar billede kerbs Novice
02. november 2008 - 19:34 #7
fik det til at virke efter det link deroppe :) tak
Avatar billede zips Juniormester
02. november 2008 - 19:54 #8
Hvis du nu havde fulgt det jeg skrev ville du havet fået det samme som det link du henviser til, men kan godt se det er nemmer kun at klikke en gang :)