Avatar billede madseksperten Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

AVG opdaterings problem

Hejsa.

Jeg kan ikke opdaterer min AVG. Den siger bare update fejl. Det er mærkeligt min ven har nøjagtig det samme.
Er der nogle der ved noget om det??

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede superstoffer Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:17 #1
Tror du skal uddybe det lidt mere, så det er til at hjælpe...
Avatar billede thegenuine Praktikant
30. oktober 2008 - 13:28 #2
Hent
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
og hent
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Kør Ccleaner og kør derefter DrWeb.

Det er højst sandsynlig win32: patched, du er ramt af. Jeg fjernede det med succes for en veninde i går.

Hent efterfølgende AVG og geninstaller, og det burde køre igen.
Avatar billede thegenuine Praktikant
30. oktober 2008 - 13:32 #4
Hendes AVG virker igen og hendes pc er hurtig igen.

Det er en god ide at smide en HiJackThis log bag efter, så der er nogen, der kan gennemgå den - den kan du hente her: http://www.bleepingcomputer.com/files/hijackthis.php
Avatar billede thegenuine Praktikant
30. oktober 2008 - 13:33 #5
De tre links kørte jeg efter DrWeb.
Avatar billede azerty Juniormester
30. oktober 2008 - 14:24 #6
Det kan også skyldes AVG's server:

http://www.eksperten.dk/spm/843569
Avatar billede azerty Juniormester
30. oktober 2008 - 14:25 #7
En bruger i ovenstående tråd skrev nemlig:

"Jeg er bekendt med at når AVG mangler serverplads til deres købeprodukter så hentes den automatisk hos freeware-produkternes servere sådan at freeware skubbes i baggrunden og får pladsen igen når kapaciteten er neutraliseret. Det må freeware-brugerne leve med. Med status af AVG Golden Reseller kender jeg jo lidt til AVG's dispositioner. Brug den hvis økonomien ikke rækker til andet, for den er bestemt bedre end ingenting."
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. juli 2010 - 14:48 #8
Undskyld den MEGET MEGET lange ventid. Rimelig lang tid siden jeg har været aktiv her. Vil i ikke ligge et svar, så jeg kan lukke spørgsmålene.

M.V.H
Mads
Avatar billede thegenuine Praktikant
25. juli 2010 - 18:49 #9
Ping