Avatar billede julemand39 Nybegynder
30. oktober 2008 - 01:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ram til Dell bærbar

Hej Eksperten

Jeg står og skal bruge nogle flere ram til min bærbar (Dell Latitude 110L), det er godt nok en ældre model, men har set at man godt kan få nogle ram til rimelige priser..

Men mit spørgsmål er bare hvad jeg skal vælge? Mærkevære som f.eks. kingston som er lidt dyrere eller om jeg skal vælge disse:
http://www.pixmania.com/dk/dk/1247632/art/pny/barbar-hukommelse-1-gb-dd.html

De er ikke specielt dyre, men er de så også gode når prisen er så billige? Hvad er forskellen mellem disse og f.eks. kingston?
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. oktober 2008 - 10:20 #1
Jeg aner ikke hvad forskellen er, men jeg har aldrig haft problemer med at bruge Kingston ram i Dell maskiner. Så min anbefaling vil gå til Kingston - også selvom de er lidt dyrere.
Avatar billede julemand39 Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:40 #2
Okay.. tak for hjælpen.
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. oktober 2008 - 21:45 #3
Det var så lidt :)