Avatar billede lucas2000 Novice
29. oktober 2008 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler icon der viser om man er online eller ej

Hejsa

Jeg har lige fået geninstaleret min pc (vista) og det icon der normalt er i højre side af værktøjslinien der viser om man er online og styrke på det trådløs net er pist forsvundet :-(

Er det ikke noget med et flueben der skal vinges af et eller andet sted ?

/Luke
Avatar billede Jensen DK Novice
30. oktober 2008 - 07:59 #1
Du skal i kontroldpanel, netværksforbindelse, H klik på lan forbindelse, vælg egenskaber og sæt flueben forneden, i vis ikon på proseslinien, når forbindelsen er oprettet, og ok
Avatar billede lucas2000 Novice
30. oktober 2008 - 10:37 #2
Super ..

Jeg prøver lige når jeg kommer hjem :-)
Avatar billede lucas2000 Novice
31. oktober 2008 - 23:57 #3
Øv ..

Får ikke mulighed for at vinge fluebenet af :-(
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2008 - 07:44 #4
Gå i enhedshåndtering find dit netkort H klik derefter klik på fjern og ok, genstart og lad Windows geninstallere netkortet, så skulle det virke.
Avatar billede lucas2000 Novice
01. november 2008 - 10:27 #5
Takker for dine indlæg :-)

Men .. Ohh det tør jeg næsten ikk du :]

Hvis det kikser står jeg uden pc resten af weekenden...

Den første "opskrift" er det ikke til alm XP ? Jeg køre nemlig Vista ..
Avatar billede lucas2000 Novice
01. november 2008 - 10:39 #6
Endelig .....

Fluebenet skal vinges af i egnskaber for proceslinie og menuen start :D

Tak for forsøget du :-)