Avatar billede 05tholyn Nybegynder
29. oktober 2008 - 12:27 Der er 4 kommentarer

Min computer kan ikke finde et rådløst netværk?

Jeg sidder i øjeblikket og laver eksamensopgave hos en kammerat men jeg kan ikke komme på hans trådløse netværk. Min bærbar kan rent faktisk slet ikke finde det trådløse netværk på trods af at jeg sidder lige ved siden af routeren. Der er ikke problemer med andre bærbare hos ham og jeg har ikke problemer at gå på trådløst netværk andre steder. Det har muligvis noget med indstillingerne at gøre.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
29. oktober 2008 - 12:49 #1
Hvilket model bærbar er det? Der er højst sandsynlig blevet trykket på en "hotkey" som slår trådløs fra og til.. På acer og hp sidder de typisk på fronten hvor man åbner låget!
Avatar billede 05tholyn Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:11 #2
Det er ikke det...
Avatar billede 05tholyn Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:12 #3
Det er fordi jeg har udelukkende problemer emd at komme på nettet her, selvom alle andre kan se hans netværk
Avatar billede carlodk Nybegynder
01. november 2008 - 10:36 #4
Derfor kommer det stadig an på hvilken model din Laptop er prøv følgende.:

1.: Opdater driveren til dit netværkskort.

2.: Ændre kanal på Routeren.

3.: Deaktiver Netværkskortet, og aktiv det igen.