Avatar billede kammeyer Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:33 Der er 5 kommentarer

IE virker ikke efter Windows Update

Jeg har Windows XP - med nyeste opdateringer.
Kører Panda antivirus.

Jeg har et problem med Internet Explorer. Det er nu 2. gang inden for 1-2 måneder, at IE ikke virker efter en Windows Update. Programmet starter, men jeg kan ikke få lov til at gøre noget. Hvis jeg slår processen ned i Taskmanageren et par gange, og starter IE igen, så tilter maskinen og laver en hård reset af computeren med blå skærm.

Jeg plejer at benytte FireFox til det meste, men har behov for at se ting i IE ind i mellem, så den er vigtig for mig.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har rapporteret begge system crash til microsoft og sidstnævnte sagde endnu engang:
"This problem was caused by Windows, which was created by Microsoft Corporation. Solution: To solve this problem ..."
og her vil den ha', at jeg starter Windows Update, der kun virker fra IE (der ikke vil starte blah blah).

Jeg er lidt på ski.....

Forslag?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
28. oktober 2008 - 22:35 #1
Har du testet om du kan bruge plugin'et IE-tab i Firefox? Så sparer du endda også "besværet" med at åbne IE, for at se specielle sider (:
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2008 - 23:50 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2008 - 07:32 #3
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2008 - 11:49 #4
silbidor >> He he, var du bange for at spørger ikke fattede det første gang.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2008 - 13:12 #5
Nej men jeg syntes at spørger lige så godt kunne få den med det samme.