Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:10 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

kent-fans hjælp mig.

Hjælp!!!
Er ret sikker på det er et kendt kent(haha) nummer.
Hvad er det for et?
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=811158&odp=true&bitrate=high
ca. 57 sekunder inde i programmet (og flere gange senere).
Avatar billede djdenta Nybegynder
27. oktober 2008 - 22:37 #1
nu har jeg hørt klippet flere gange og mener ikke at det er Kent, har alle deres cd'er op til "du och jeg.." og den sang der bliver spillet i klippet minder ikke om nogle af de sange.
Desuden så er den musik man kan høre i baggrunde ikke specielt Kent agtig, hvis man altså kan snakke om en bestemt lyd for et band.

Har lige set i rulleteksterne at det musik de bruger er
E.T.A.
Jokeren
Poul McC & MJ
Daft Punk
Sigurd Barret
Dave Brubeck
Jacob Hornby & Mark Houmann

Så det korte af det lange, nej det var ikke Kent.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
27. oktober 2008 - 23:26 #2
Ja jeg tjekkede også rulleteksterne - undskyld jeg ikke skrev det.
Synes det lyder som introen på et kent nummer som loop´es men jeg kan selvfølgelig ta´ fejl.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
28. oktober 2008 - 00:43 #3
Det var Bo Kaspers Orkester - I samma bil

Sorry. Du får halvdelen af point´ene for at få mig af mit vildspor :-)
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
28. oktober 2008 - 00:51 #4
Lidt mærkeligt de ikke var krediteret i rulleteksterne i øvrigt.
Avatar billede djdenta Nybegynder
28. oktober 2008 - 11:36 #5
helt fjong, men ja underligt at de ikke er krediteret. Burde næsten skrive til dr og sige det.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
28. oktober 2008 - 14:37 #6
Ved ikke om det er sådan DR sparer penge. Lader være med at indrømme de har brugt det. Skal huske det trick i forbindelse med licens... hehe